ChicoChica to Biżuteria z linii Swarowski. Znajdziesz tu Charms, Beads do bransoletki, których szukasz dla siebie, jak i na prezent

Twój koszyk

jest jeszcze pusty...

Wyszukiwarka

wyszukiwanie zaawansowane

INFOLINIA
668 404 216

                          


Newsletter

Nowości, promocje i aktualności
na Twój e-mail.
Zapisz się do newslettera.

Ankieta

Jakość ChicoChica - Gwarancja Jakości

Dokładamy wszelkich starań, aby biżuteria oferowana Państwu w Sklepie ChicoChica.pl, niezależnie od wartości kruszcu i kamieni szlachetnych – a więc niezależnie od ceny konkretnego wzoru – była najwyższej jakości. Dlatego na przykład jakość każdego produktu z naszej oferty jest ściśle kontrolowana i poświadczona przez Państwowy Urząd Probierczy. Świadczy to o najwyższej randze, jaką nasza firma nadała standardom jakości swoich wyrobów i własnej wiarygodności.

Zarówno dla właścicieli sklepu ChicoChica.pl jak i jej pracowników, najważniejszym celem jest poczucie satysfakcji naszych Klientów. Wiemy, że wynika ono z możliwości wybrania najpiękniejszego wzoru spośród szerokiej oferty biżuterii bardzo dobrej jakości.

Lecz to nie wszystko. Przekonani jesteśmy, że zadowolenie Klienta bierze się również z gwarancji obsługi na wysokim poziomie. A także poczucia komfortu wynikającego z faktu, iż ma on pewność, że w każdej sytuacji, która tego wymaga otrzyma fachową informację lub rzeczową poradę.

Gwarancja nie obejmuje przypadku gdy wyrób ulegnie uszkodzeniu mechanicznemu z winy klienta. Niektóre produkty (np. zegarki) objęte są indywidualnymi warunkami gwarancji dostarczanej przez producenta.

Jeżeli zamawiający po otrzymaniu towaru wykryje wady techniczne (np. towar został uszkodzony w transporcie), nabywca jest zobowiązany poinformować niezwłocznie o tym Sklep. Koszty przesyłki reklamowanego towaru ponosi firma. W przypadku reklamacji nieuzasadnionej, może być pobrana opłata za ekspertyzę oraz transport.

Wszelkie sprawy sporne staramy się rozstrzygać polubownie.

Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz FORMULARZ ZWROTU TOWARU (do pobrania)

Jeśli reklamacja uznana zostanie za zasadną, firma wymieni wadliwy produkt na pełnowartościowy. Jeśli będzie to niemożliwe (np. ze względu na brak produktu w aktualnej ofercie), zwrócony zostanie ekwiwalent pieniężny.

Ładowanie...

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.Polityka cookies

Zamknij