ChicoChica to Biżuteria z linii Swarowski. Znajdziesz tu Charms, Beads do bransoletki, których szukasz dla siebie, jak i na prezent

Twój koszyk

jest jeszcze pusty...

Wyszukiwarka

wyszukiwanie zaawansowane

Newsletter

Nowości, promocje i aktualności
na Twój e-mail.
Zapisz się do newslettera.

Ankieta

Oferta pozycjonowania sklepu z biżuterią

Istnieje kilka modeli rozliczenia usługi pozycjonowania. Najczęściej stosowane są:

1. Rozliczenie za pozycje na pierwszej stronie wyników, tzw. TOP 10. Miejsca poza pierwszą 10-tką są bezpłatne.

Dla przykładu: Fraza "biżuteria" i teoretyczna wycena dla poszczególnych przedziałów:

Pozycje 1-3 = 600 zł
Pozycje 4-6 = 550 zł
Pozycje 7-10 = 500 zł

Powyższe kwoty, to wycena miesięczna netto. Przyjmijmy październik (31 dni). Jeśli strona przez 2 dni w miesiącu będzie na pozycji 6. i przez 6 dni na pozycji 8., a przez pozostałe dni poza pierwszą 10-tką, to płatność za tę frazę wynosi:

2 * (550/31) + 6 * (500/31) = 35,48 zł + 96,77 zł = 132,25 zł netto

2. Miesięczny abonament - stała miesięczna kwota, np. 500 zł za pozycjonowanie serwisu. Wykonywana jest praca na daną kwotę i pobierana za to opłata. Rozwiązanie proste, ale mało skuteczne, gdyż niektóre firmy pracę wykonują, pobierają za to pieniądze, a efektów brak.

3. Procent od obrotów uzyskanych z prowadzonej sprzedaży - dotyczy głównie sklepów internetowych. Sklep w danym miesiącu sprzedał towar za 10 000 zł brutto i 10% z tego, czyli 1000 zł kosztuje pozycjonowanie. W kolejnym miesiącu obrót rośnie do 15 000 zł, czyli faktura za pozycjonowanie wynosi 1500 zł, itd. Dla sklepu minusem tego modelu rozliczeniowego jest to, że sprzedaż nie jest spowodowana tylko i wyłącznie ruchem z wyszukiwarki Google (czego właśnie dotyczy pozycjonowanie), ale też np. wejściami z portali społecznościowych, wejściami bezpośrednimi powracających klientów, itp.

4. Rozliczenie za ruch z wyszukiwarki - rozliczenie polegające na ustaleniu stawki za 1 unikalne wejście na stronę sklepu pochodzące z wyszukiwarki Google. Zliczanie ruchu na podstawie narzędzia Google Analytics.

Dla przykładu: Stawka za 1 unikalne wejście na stronę wynosi 0,4 zł netto. Dziennie na stronę   sklepu za pośrednictwem wyszukiwarki wchodzi 100 unikalnych użytkowników i tak przez cały miesiąc, który ma 30 dni. Opłata za pozycjonowanie wynosi w takim       przypadku:  0,4 zł * 100 * 30 = 1200 zł netto

Rozwiązanie jest o tyle dobre, iż uwzględnia faktyczny efekt pozycjonowania dla danej strony. Płacenie za pozycje czasem mija się z celem, gdyż zdarza się, że nawet trudne i drogie frazy nie przynoszą oczekiwanego ruchu. Przeciętna konwersja w handlu internetowym wynosi niespełna 2%, zatem 1-2 użytkowników na 100, którzy trafią do sklepu dokonuje zakupu. Przy powyższym założeniu może to dawać ok. 40-60 zamówień w skali miesiąca. Oczywiście są to dane szacunkowe i faktyczne rezultaty mogą się różnić.

Propozycja - rozwiązanie nr 4.

Stawka za 1 unikalnego użytkownika, który trafi na stronę Państwa sklepu z wyszukiwarki Google wynosi 0,3 zł netto.

Optymalizacja strony nic nie kosztuje. Zmiany w kodzie i treści oraz całe pozycjonowanie będzie ukierunkowane na to, aby uzyskać ruch z wyszukiwarki i gdy użytkownicy trafią z niej do sklepu, to dopiero wtedy zostanie naliczona powyższa stawka.

Do przeprowadzenia usługi niezbędny będzie dostęp do serwera (w celu optymalizacji), dostęp do panelu administracyjnego sklepu (w celu optymalizacji) oraz udostępnienie statystyk Google Analytics (analiza ruchu z wyszukiwarki i przygotowanie comiesięcznego rozliczenia).

Minimalny okres trwania umowy o pozycjonowanie, to 1 rok.

Jeżeli pp. jesteście zainteresowani prosimy o kontakt:

Ładowanie...

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.Polityka cookies

Zamknij